Problemy z prądem można zgłaszać poprzez aplikację

Ostatnie masowe awarie sieci energetycznej i związane z nimi przerwy w dostawie energii sprawiły, że PGE Dystrybucja S. A. uruchomił aplikację, której zadaniem jest poprawa komunikacji z odbiorcami.

Za pośrednictwem aplikacji można korzystać z usług:

  • Aktywacja newsletter-a;
  • Przyjęcie zgłoszenia w jednej z dostępnych kategorii zgłoszeń (w tym informowanie Użytkownika o przyjęciu/zarejestrowaniu zgłoszenia).
  • Informacje o zmianach w statusie zgłoszenia;
  • Informacje o przywróceniu zasilania i/lub zakończeniu procedowania zgłoszenia;
  • Informacje o zmianach w Aplikacji  i/lub Regulaminie
  • Inne powiadomienia lub komunikaty istotne dla Użytkownika związane z Usługami realizowanymi przez Usługodawcę.

Za pośrednictwem aplikacji można dokonać zgłoszenia w zakresie:

  • Przerwy w dostawie energii elektrycznej – częściowego lub całkowitego braku zasilania
  • Oświetlenia ulicznego, w zakresie którego PGE Dystrybucja S.A. jest właścicielem majątku oświetleniowego lub działa na zlecenie na podstawie zawartej umowy. 

Aplikacja nie jest przeznaczona do przekazywania zgłoszeń z kategorii Zgłoszeń Zagrożenia Życia. W celu dokonania zgłoszenia z kategorii Zgłoszeń Zagrożenia Życia należy się każdorazowo kontaktować pod numerem 991, a w przypadku niedostępności z ogólnopolskim nr 112.

Korzystanie z aplikacji jest bezpłatne. Użytkownik Aplikacji może ponosić  koszty połączenia internetowego zgodnie z taryfą swojego operatora telefonii komórkowej.

W celu uzyskania funkcjonalności wysyłania zgłoszeń użytkownik musi dokonać akceptacji regulaminu oraz RODO a następnie przeprowadzić rejestrację podając poniższe dane:

e-mail

nr telefonu

Aplikacja dostępna jest na stornie PGE pod linkiem

https://pgedystrybucja.pl/strefa-klienta/aplikacja-991-assistant

Skip to content